Your Ad Here
0 Plus Temp Mail Service 777 Store Service

2011年1月14日 星期五

Confessions of a former unemployed

server temporarily unavailable

V?dy jsem se up?imn? ?e?eno na m?j blog. Podobn? jako n?ktere v?t?i blog byl B?h ?el do m? soudce a ude?it m? s nevy?adanou po?tu nebude schopna brutaln? up?imny. Jsem nebude le?et tam byly ?asy, kdy jsem jako tento p?ib?h by bylo mnohem lep?i pokud jsem nemusel p?iznat, ?e jsem byl jako epizoda My tak nazvem Life ktery by tak ?patn?, pokud mi bylo ?estnact, ale na to, ?e jsem byl dvacet sedm bli?i dvacet osm; dosp?losti byla volani a musel jsem se odpov?d?t.

Vzhledem k tomu, ?e jste byli zam?stnani I prost?ednictvim Smlouvy o dilo jsem jste byla p?ehrava v pseudo-employed sv?t?. Maji ulohu i pocit sob?sta?ny, byla euphoric, ale existuje ?estn? vyskytu posttraumatickeho nezam?stnanosti porucha (PTUD), ktera se stala sou?asti m?. Jsem jste uvad?l k p?atele, kte?i jste podobn? po stanovovani vypnout. Je to late-night-in-your-head-never-leaving-nagging-voice, ?eka na podlaze zmizi. Kdy? se to stane op?t. Kdy? chci z?stat s nic. To nema nic spole?neho s sou?asnosti a v?echny s minulosti a i kdy? jsem z nich ziskat da?ove d?v?ru, jsem take bojuji, aby ziskat i osobni d?v?ru.

Se o me pou?eni ve odpov?dnost fiskalni pocitu. Kdy? jsem poprve stal nezam?stnanym jsem vzal na telefony a jen Moje v??itel?. Byl jsem na za?atek to. Musel jsem byt. Podruhe jsem byl propu?t?nym jsem byl men?i, nad v?ci. Jsem m?la st?hovat noveho bytu, vypadajici nova pracovni mista a ztracene stopy hodn? v?ci. Rychle p?evinuti vp?ed do sou?asnosti a po provedeni platby, tak nemam blok na me kreditni zpravy. Je to neni citit. Je to Moje chyba ve v?ech smysl? sv?ta. Je to Moje chyba pro prav? za?inajici v dluhu. Jsem ?ila mimo me prost?edky a jsem pochopil, ?e. Nutne nau?it se jej znovu a znovu? Ne, ale to je ?ivot. M?la jsem v?novala lep?i pozornost doru?ene nevy?adane po?ty? Ano. Mo?na ma nesta?ilo nevy?adane po?ty, ale dal kusovnikem. Lekce se nau?ili? Ano. Se poda?ilo nastaveni plateb pro p?i?tich p?t let. V p?ti letech budu t?icet t?i. That's) scary b) zastra?it c), doufejme, ?e bude mit men? dluhu a d) nau?il m?j lekci z meho dvacatych let — jsem armadnich pro cele vy?e a musi v?novat men? ne? p?t let, ale I 'm neobsazuje m?j dech.

M?j nejv?t?i lekci z me posledni fiskalni krize bylo u?eni, ?e existuje mnoho p?ib?h?, ktere zde od lidi jako ja. Tento blog jsem za?al, kdy? pot?eboval jsem odbyti?t?. Je nutne pracovat na mem psani, je t?eba aktualizovat me rodiny a pot?ebuji n?co pro m?. Jak se to dohromady v?echny vhodne? Me kreditni kartu pomocnika v?era po?adala m? na b??ne otazky. Jak k tomu do?lo? Jaka je va?e situace? Obvykle Pro? je?t? jste byla slo?enkami vam kreditni karta. A jsem odpov?d?l pravdiv? a napov?du k ziskani platby sni?ena. Po teto konverzace bylo, ?e sdilel sv?j p?ib?h se mnou.

Kdyby byla polo?il vypnout po dobu deviti m?sic?. Byvaly policista, jeho man?elka byla t?hotna, kdy? mu bylo propu?t?no. Tato uloha byla platebni 1/3 vy?e, mu umo??uje zp?istupnit, ale do?lo k p?ile?itosti pro r?st. Jen musel za?it dole. Jsme sdilene na?e ?lanky a hovo?i o na?e vlastni survivals. Bylo kratke konverzaci, ale to bylo zvy?eni vykonu. Je jich tak nas sem jeho? ?ivot zm?nilo. N?ktere minimalni, mimo?adna opat?eni a p?itom tam jsou hodn? p?ib?h?, ktere se dozv?d?l, Cht?l bych pokra?ovat v jejich. Pokud n?kdo chce sdilet sv?j p?ib?h se mnou. I 'd love za?it pohovory s lidmi. Je n?co nevim kam se jit a co bude prom?nit, ale je to n?co, co bych k lep?imu. Tento druh prace provedeny p?ed.? Na me vlastni vyhledavani podle meho ?ivota a ?ivota je, I 'm ?teni nas: Ameri?ane mluvi o lasce. John Bowe psani o vztazich. Pi?i o vztazich s pracovnimi misty, nezam?stnanosti a osobni pokusy o r?stu, ktera jeden nikdy daleko.

Nejsem si jisty, co se stane nebo kde to mohl jit, ale chci vas poslouchat p?ib?hy. Chcete znat jste zam?stnani nyni, pokud jste zapasi s PTUD a jsem jediny quest zjistit, dojde-li k v?t?i vyznam, nebo pokud jsem m?la prav? vypnuti ?ast meho mozku a stane robot.? 2009 byl rokem nezam?stnany/funemployed a zda se ji? vypr?ely. Pokud maji v?echny nezam?stnane blogy pry?; jsou p?ib?hy jsou venku. Sdilejte ten sv?j. Maji dozv?d?li n?co?

Love nezam?stnanych? Sdileji na? p?ib?h: zau?tovane v: konverzace, strach, cile, lekce, penize, hledani zam?stnani, vypov?dich.
Tagovane: funemployed · · M?j tak zvane ?ivot · poruchy vyskytu posttraumatickeho nezam?stnanosti PTUD · sdilet va? p?ib?h · Nezam?stnani

View the original article here

沒有留言:

張貼留言